mandag den 3. februar 2014

Efter hjemkomsten.

Det er utrolig dejligt at være hjemme igen, til nogle mennesker, som man har savnet i rigtig langt tid. Men igen er der også et savn, til det sted som man har forladt. Man kommer hjem i kulden og grå tider og det gør en deprimeret, man er vant til at solen skinner hele dagen og man sveder, men man kommer hjem til kulde og sure mennesker.

   Man kommer også hjem med nogle forventninger, men det er ikke noget som bliver opfyldt. Forventninger om at der er nogle der vil lytte og forstå, men forståelse er ikke en del af det. Man har ændret sig på de 5 måneder man har været afsted, men herhjemme har tiden været på pause. Man bliver rigtig meget manipuleret af sine sociale omgivelser, og de holdninger og synspunkter, som man har ændret på, vil stille og rolig forsvinde og komme tilbage i de samme gamle, men selvfølgelig på måde.

Jeg er taknemlig for den tid jeg brugte i Uganda, for Afrika gør et eller andet ved én, noget som man ikke kan forklare, men noget man skal opleve.

Jeg takker af med min blog her, og vil mere end gerne snakke mere om det. Man kan altid spørger.

Tak fordi at du har fyldt min lille blog.

Thomas "Uganda" Hansen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar